Результати опитування

Загальна кількість людей, які прийняли участь в опитуванні - 71.

Розподіл за статтю:

чоловіки - 16 (22.54%)
жінки - 55 (77.46%)

Розподіл за віком:

до 30 років - 27 (38.03%)
30-39 років - 22 (30.99%)
40-49 років - 9 (12.68%)
50-59 років - 2 (2.82%)
60 років і старші - 11 (15.48%)

За місцем проживання:

міські жителі - 63 (88.73%)
сільські жителі - 8 (11.27%)

За освітою:

вища - 51 (71.83%)
середня - 17 (23.94%)
початкова - 3 (4.23%)

1. Зверталoсь до медичного закладу упродовж останнього року: 59 осіб (83.1% від загального числа опитуваних)


2. Причини звернення до медичної установи:

загострення хронічного захворювання, виникнення нової хвороби - 40 (56.34%)
проходження профілактичного огляду (диспансеризація) - 10 (14.08%)
оформлення документів, отримання довідки - 9 (12.68%)
інше - 12 (16.9%)

3. Проходять медичні профілактичні огляди:

щорічно - 36 (50.7%)
раз у 2-4 роки - 21 (29.58%)
раз у 5-10 років - 1 (1.41%)
не проходять - 13 (18.31%)

4. Oбставини, що заважають відвідувати медичний заклад:

значні затрати часу - 36 (50.7%)
недоброзичливе ставлення медичних працівників - 29 (40.85%)
низька кваліфікація, відсутність медичних працівників - 20 (28.17%)
недостатнє забезпечення діагностичним обладнанням - 13 (18.31%)
висока платня за додаткові методи діагностики - 21 (29.58%)

5. Задоволення ставленням лікарів, середнього медичного персоналу та працівників реєстратури при відвідуванні медичного закладу:

задоволені - 20 (28.17%)
незадоволені - 22 (30.99%)
не визначились - 29 (40.84%)

6. Задоволення санітарно-гігієнічними умовами лікувального закладу (освітленням, опаленням, водопостачанням, санітарним станом приміщень):

задоволені - 32 (45.07%)
незадоволені - 19 (26.76%)
не визначились - 20 (28.17%)

7. Підтримують зміни (реформу), яка проходить в охороні здоров'я:

підтримують - 21 (29.58%)
не підтримують - 26 (36.62%)
не визначились - 24 (33.8%)

8. Проведення медичним персоналом роз'яснювальної роботи щодо правил перебування в медичному закладі, дотримання здорового способу життя:

проводилась - 18 (25.35%)
не проводилась - 49 (69.01%)
не можуть відповісти - 4 (5.64%)

9. Задоволення якістю наданої медичної допомоги:

задоволені - 20 (28.17%)
не задоволені - 30 (42.25%)
не можуть відповісти - 21 (29.58%)

10. Побажання пацієнтів щодо покращення надання медичної допомоги:

1. Більш доброзичливе ставлення до пацієнта на денному стаціонарі в поліклініці.
2. Хотілося б, щоб медичний персонал був більш "контактним", чіткіше пояснював причини та наслідки захворювання, особливості лікування.
3. Ставлення медичного персоналу до пацієнтів має бути кращим, людянішим, доброзичливішим, ніж є зараз.
4. Багато лікарІван вже давно на пенсії і в силу цього постійно скаржитися на втомленість (я про славнозвісного нашого псехіатра), роблять часті перерви на каву. Може їм вже час сидіти дома?
5. Более квалификационные сотрудники, а особенно доктора. Хотелось бы чтобы в регистратуре были более приветливые сотрудники, особенно к пожилым людям. Не могут нормально ответить на элементарные вопросы. Ответ у них один "узнавайте на этаже или в кабинете" куда пришли.
6. Наведіть порядок у робочому часі лікарів! Вони приходять невчасно, та покидають своє робоче місце, коли захочуть, не відробляючи своіх робочих годин.
7. Змінити ставлення мед.персонала до пацієнтів і постійно підвищувати кваліфікацію та саморозвиватися
8. МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ В ЛЮБОМ АСПЕКТЕ ДЛЯ ПЕНСИОНЕРОВ И МАЛОИМУЩИХ ДОЛЖНА БЫТЬ ПОЛНОСТЬЮ БЕСПЛАТНОЙ!
9. Я против медичних реформ що зарез вводятся в медицину
10. Если я вызываю доктора на дом в полуобморочном состоянии я хочу что бы он пришел, а не сказал по телефону, что нужно прийти на прием в поликлинику! В любом состоянии--- микроинсульт, темпиратура 39(сбил и приходи заражать всех остальных) либо с дрожащими ногами и руками, не важно, надо идти к ней и кланяться в ножки что б она осмотрела и вынесла вердикт, плюс выслушать комментарии по поводу вонючести порошка стирального или запаха от никотинозависмых
11. Ретельніший підбір персоналу, контроль кваліфікації персоналу.
12. Збільшення кількості висококваліфікованих спеціалістів, а не вимагання коштів при зверненні за допомогою!
13. Нехай ваш персонал как младший так и 'доктора висшей квалификации' соблюдают сначала элементарную врачебную этику а не бездарность которая делает вид что лечит ЛЮДЕЙ. это для вас главный врач больницы следите за своими докторами.
14. Ввести електронну реєстрацію до лікаря
15. Мені все подобається.
16. Внимательность докторов