Результати опитування

Загальна кількість людей, які прийняли участь в опитуванні - 54.

Розподіл за статтю:

чоловіки - 14 (25.93%)
жінки - 40 (74.07%)

Розподіл за віком:

до 30 років - 21 (38.89%)
30-39 років - 18 (33.33%)
40-49 років - 6 (11.11%)
50-59 років - 1 (1.85%)
60 років і старші - 8 (14.82%)

За місцем проживання:

міські жителі - 49 (90.74%)
сільські жителі - 5 (9.26%)

За освітою:

вища - 41 (75.93%)
середня - 12 (22.22%)
початкова - 1 (1.85%)

1. Зверталoсь до медичного закладу упродовж останнього року: 49 осіб (90.74% від загального числа опитуваних)


2. Причини звернення до медичної установи:

загострення хронічного захворювання, виникнення нової хвороби - 29 (53.7%)
проходження профілактичного огляду (диспансеризація) - 8 (14.81%)
оформлення документів, отримання довідки - 9 (16.67%)
інше - 8 (14.82%)

3. Проходять медичні профілактичні огляди:

щорічно - 31 (57.41%)
раз у 2-4 роки - 15 (27.78%)
раз у 5-10 років - 0 (0%)
не проходять - 8 (14.81%)

4. Oбставини, що заважають відвідувати медичний заклад:

значні затрати часу - 27 (50%)
недоброзичливе ставлення медичних працівників - 24 (44.44%)
низька кваліфікація, відсутність медичних працівників - 15 (27.78%)
недостатнє забезпечення діагностичним обладнанням - 11 (20.37%)
висока платня за додаткові методи діагностики - 18 (33.33%)

5. Задоволення ставленням лікарів, середнього медичного персоналу та працівників реєстратури при відвідуванні медичного закладу:

задоволені - 15 (27.78%)
незадоволені - 16 (29.63%)
не визначились - 23 (42.59%)

6. Задоволення санітарно-гігієнічними умовами лікувального закладу (освітленням, опаленням, водопостачанням, санітарним станом приміщень):

задоволені - 29 (53.7%)
незадоволені - 15 (27.78%)
не визначились - 10 (18.52%)

7. Підтримують зміни (реформу), яка проходить в охороні здоров'я:

підтримують - 19 (35.19%)
не підтримують - 19 (35.19%)
не визначились - 16 (29.62%)

8. Проведення медичним персоналом роз'яснювальної роботи щодо правил перебування в медичному закладі, дотримання здорового способу життя:

проводилась - 14 (25.93%)
не проводилась - 38 (70.37%)
не можуть відповісти - 2 (3.7%)

9. Задоволення якістю наданої медичної допомоги:

задоволені - 16 (29.63%)
не задоволені - 25 (46.3%)
не можуть відповісти - 13 (24.07%)

10. Побажання пацієнтів щодо покращення надання медичної допомоги:

1. Більш доброзичливе ставлення до пацієнта на денному стаціонарі в поліклініці.
2. Хотілося б, щоб медичний персонал був більш "контактним", чіткіше пояснював причини та наслідки захворювання, особливості лікування.
3. Ставлення медичного персоналу до пацієнтів має бути кращим, людянішим, доброзичливішим, ніж є зараз.
4. Багато лікарІван вже давно на пенсії і в силу цього постійно скаржитися на втомленість (я про славнозвісного нашого псехіатра), роблять часті перерви на каву. Може їм вже час сидіти дома?
5. Более квалификационные сотрудники, а особенно доктора. Хотелось бы чтобы в регистратуре были более приветливые сотрудники, особенно к пожилым людям. Не могут нормально ответить на элементарные вопросы. Ответ у них один "узнавайте на этаже или в кабинете" куда пришли.
6. Наведіть порядок у робочому часі лікарів! Вони приходять невчасно, та покидають своє робоче місце, коли захочуть, не відробляючи своіх робочих годин.
7. Змінити ставлення мед.персонала до пацієнтів і постійно підвищувати кваліфікацію та саморозвиватися
8. МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ В ЛЮБОМ АСПЕКТЕ ДЛЯ ПЕНСИОНЕРОВ И МАЛОИМУЩИХ ДОЛЖНА БЫТЬ ПОЛНОСТЬЮ БЕСПЛАТНОЙ!
9. Я против медичних реформ що зарез вводятся в медицину
10. Если я вызываю доктора на дом в полуобморочном состоянии я хочу что бы он пришел, а не сказал по телефону, что нужно прийти на прием в поликлинику! В любом состоянии--- микроинсульт, темпиратура 39(сбил и приходи заражать всех остальных) либо с дрожащими ногами и руками, не важно, надо идти к ней и кланяться в ножки что б она осмотрела и вынесла вердикт, плюс выслушать комментарии по поводу вонючести порошка стирального или запаха от никотинозависмых
11. Ретельніший підбір персоналу, контроль кваліфікації персоналу.
12. Збільшення кількості висококваліфікованих спеціалістів, а не вимагання коштів при зверненні за допомогою!
13. Нехай ваш персонал как младший так и 'доктора висшей квалификации' соблюдают сначала элементарную врачебную этику а не бездарность которая делает вид что лечит ЛЮДЕЙ. это для вас главный врач больницы следите за своими докторами.
14. Ввести електронну реєстрацію до лікаря
15. Мені все подобається.