Результати опитування

Загальна кількість людей, які прийняли участь в опитуванні - 49.

Розподіл за статтю:

чоловіки - 13 (26.53%)
жінки - 36 (73.47%)

Розподіл за віком:

до 30 років - 18 (36.73%)
30-39 років - 17 (34.69%)
40-49 років - 5 (10.2%)
50-59 років - 1 (2.04%)
60 років і старші - 8 (16.34%)

За місцем проживання:

міські жителі - 44 (89.8%)
сільські жителі - 5 (10.2%)

За освітою:

вища - 39 (79.59%)
середня - 9 (18.37%)
початкова - 1 (2.04%)

1. Зверталoсь до медичного закладу упродовж останнього року: 44 осіб (89.8% від загального числа опитуваних)


2. Причини звернення до медичної установи:

загострення хронічного захворювання, виникнення нової хвороби - 27 (55.1%)
проходження профілактичного огляду (диспансеризація) - 8 (16.33%)
оформлення документів, отримання довідки - 7 (14.29%)
інше - 7 (14.28%)

3. Проходять медичні профілактичні огляди:

щорічно - 28 (57.14%)
раз у 2-4 роки - 15 (30.61%)
раз у 5-10 років - 0 (0%)
не проходять - 6 (12.25%)

4. Oбставини, що заважають відвідувати медичний заклад:

значні затрати часу - 26 (53.06%)
недоброзичливе ставлення медичних працівників - 23 (46.94%)
низька кваліфікація, відсутність медичних працівників - 12 (24.49%)
недостатнє забезпечення діагностичним обладнанням - 9 (18.37%)
висока платня за додаткові методи діагностики - 17 (34.69%)

5. Задоволення ставленням лікарів, середнього медичного персоналу та працівників реєстратури при відвідуванні медичного закладу:

задоволені - 13 (26.53%)
незадоволені - 15 (30.61%)
не визначились - 21 (42.86%)

6. Задоволення санітарно-гігієнічними умовами лікувального закладу (освітленням, опаленням, водопостачанням, санітарним станом приміщень):

задоволені - 28 (57.14%)
незадоволені - 13 (26.53%)
не визначились - 8 (16.33%)

7. Підтримують зміни (реформу), яка проходить в охороні здоров'я:

підтримують - 16 (32.65%)
не підтримують - 17 (34.69%)
не визначились - 16 (32.66%)

8. Проведення медичним персоналом роз'яснювальної роботи щодо правил перебування в медичному закладі, дотримання здорового способу життя:

проводилась - 13 (26.53%)
не проводилась - 34 (69.39%)
не можуть відповісти - 2 (4.08%)

9. Задоволення якістю наданої медичної допомоги:

задоволені - 14 (28.57%)
не задоволені - 23 (46.94%)
не можуть відповісти - 12 (24.49%)

10. Побажання пацієнтів щодо покращення надання медичної допомоги:

1. Більш доброзичливе ставлення до пацієнта на денному стаціонарі в поліклініці.
2. Хотілося б, щоб медичний персонал був більш "контактним", чіткіше пояснював причини та наслідки захворювання, особливості лікування.
3. Ставлення медичного персоналу до пацієнтів має бути кращим, людянішим, доброзичливішим, ніж є зараз.
4. Багато лікарІван вже давно на пенсії і в силу цього постійно скаржитися на втомленість (я про славнозвісного нашого псехіатра), роблять часті перерви на каву. Може їм вже час сидіти дома?
5. Более квалификационные сотрудники, а особенно доктора. Хотелось бы чтобы в регистратуре были более приветливые сотрудники, особенно к пожилым людям. Не могут нормально ответить на элементарные вопросы. Ответ у них один "узнавайте на этаже или в кабинете" куда пришли.
6. Наведіть порядок у робочому часі лікарів! Вони приходять невчасно, та покидають своє робоче місце, коли захочуть, не відробляючи своіх робочих годин.
7. Змінити ставлення мед.персонала до пацієнтів і постійно підвищувати кваліфікацію та саморозвиватися
8. МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ В ЛЮБОМ АСПЕКТЕ ДЛЯ ПЕНСИОНЕРОВ И МАЛОИМУЩИХ ДОЛЖНА БЫТЬ ПОЛНОСТЬЮ БЕСПЛАТНОЙ!
9. Я против медичних реформ що зарез вводятся в медицину
10. Если я вызываю доктора на дом в полуобморочном состоянии я хочу что бы он пришел, а не сказал по телефону, что нужно прийти на прием в поликлинику! В любом состоянии--- микроинсульт, темпиратура 39(сбил и приходи заражать всех остальных) либо с дрожащими ногами и руками, не важно, надо идти к ней и кланяться в ножки что б она осмотрела и вынесла вердикт, плюс выслушать комментарии по поводу вонючести порошка стирального или запаха от никотинозависмых
11. Ретельніший підбір персоналу, контроль кваліфікації персоналу.
12. Збільшення кількості висококваліфікованих спеціалістів, а не вимагання коштів при зверненні за допомогою!
13. Нехай ваш персонал как младший так и 'доктора висшей квалификации' соблюдают сначала элементарную врачебную этику а не тупую бездарность которая делает вид что лечит ЛЮДЕЙ а не их кошельки трусит это для вас главный врач больницы вы такой же если не следите за своими губителями людей.
14. Ввести електронну реєстрацію до лікаря