Результати опитування

Загальна кількість людей, які прийняли участь в опитуванні - 63.

Розподіл за статтю:

чоловіки - 16 (25.4%)
жінки - 47 (74.6%)

Розподіл за віком:

до 30 років - 25 (39.68%)
30-39 років - 21 (33.33%)
40-49 років - 7 (11.11%)
50-59 років - 1 (1.59%)
60 років і старші - 9 (14.29%)

За місцем проживання:

міські жителі - 57 (90.48%)
сільські жителі - 6 (9.52%)

За освітою:

вища - 47 (74.6%)
середня - 14 (22.22%)
початкова - 2 (3.18%)

1. Зверталoсь до медичного закладу упродовж останнього року: 53 осіб (84.13% від загального числа опитуваних)


2. Причини звернення до медичної установи:

загострення хронічного захворювання, виникнення нової хвороби - 34 (53.97%)
проходження профілактичного огляду (диспансеризація) - 10 (15.87%)
оформлення документів, отримання довідки - 9 (14.29%)
інше - 10 (15.87%)

3. Проходять медичні профілактичні огляди:

щорічно - 33 (52.38%)
раз у 2-4 роки - 18 (28.57%)
раз у 5-10 років - 0 (0%)
не проходять - 12 (19.05%)

4. Oбставини, що заважають відвідувати медичний заклад:

значні затрати часу - 30 (47.62%)
недоброзичливе ставлення медичних працівників - 28 (44.44%)
низька кваліфікація, відсутність медичних працівників - 18 (28.57%)
недостатнє забезпечення діагностичним обладнанням - 11 (17.46%)
висока платня за додаткові методи діагностики - 19 (30.16%)

5. Задоволення ставленням лікарів, середнього медичного персоналу та працівників реєстратури при відвідуванні медичного закладу:

задоволені - 16 (25.4%)
незадоволені - 20 (31.75%)
не визначились - 27 (42.85%)

6. Задоволення санітарно-гігієнічними умовами лікувального закладу (освітленням, опаленням, водопостачанням, санітарним станом приміщень):

задоволені - 31 (49.21%)
незадоволені - 16 (25.4%)
не визначились - 16 (25.39%)

7. Підтримують зміни (реформу), яка проходить в охороні здоров'я:

підтримують - 19 (30.16%)
не підтримують - 23 (36.51%)
не визначились - 21 (33.33%)

8. Проведення медичним персоналом роз'яснювальної роботи щодо правил перебування в медичному закладі, дотримання здорового способу життя:

проводилась - 14 (22.22%)
не проводилась - 46 (73.02%)
не можуть відповісти - 3 (4.76%)

9. Задоволення якістю наданої медичної допомоги:

задоволені - 16 (25.4%)
не задоволені - 29 (46.03%)
не можуть відповісти - 18 (28.57%)

10. Побажання пацієнтів щодо покращення надання медичної допомоги:

1. Більш доброзичливе ставлення до пацієнта на денному стаціонарі в поліклініці.
2. Хотілося б, щоб медичний персонал був більш "контактним", чіткіше пояснював причини та наслідки захворювання, особливості лікування.
3. Ставлення медичного персоналу до пацієнтів має бути кращим, людянішим, доброзичливішим, ніж є зараз.
4. Багато лікарІван вже давно на пенсії і в силу цього постійно скаржитися на втомленість (я про славнозвісного нашого псехіатра), роблять часті перерви на каву. Може їм вже час сидіти дома?
5. Более квалификационные сотрудники, а особенно доктора. Хотелось бы чтобы в регистратуре были более приветливые сотрудники, особенно к пожилым людям. Не могут нормально ответить на элементарные вопросы. Ответ у них один "узнавайте на этаже или в кабинете" куда пришли.
6. Наведіть порядок у робочому часі лікарів! Вони приходять невчасно, та покидають своє робоче місце, коли захочуть, не відробляючи своіх робочих годин.
7. Змінити ставлення мед.персонала до пацієнтів і постійно підвищувати кваліфікацію та саморозвиватися
8. МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ В ЛЮБОМ АСПЕКТЕ ДЛЯ ПЕНСИОНЕРОВ И МАЛОИМУЩИХ ДОЛЖНА БЫТЬ ПОЛНОСТЬЮ БЕСПЛАТНОЙ!
9. Я против медичних реформ що зарез вводятся в медицину
10. Если я вызываю доктора на дом в полуобморочном состоянии я хочу что бы он пришел, а не сказал по телефону, что нужно прийти на прием в поликлинику! В любом состоянии--- микроинсульт, темпиратура 39(сбил и приходи заражать всех остальных) либо с дрожащими ногами и руками, не важно, надо идти к ней и кланяться в ножки что б она осмотрела и вынесла вердикт, плюс выслушать комментарии по поводу вонючести порошка стирального или запаха от никотинозависмых
11. Ретельніший підбір персоналу, контроль кваліфікації персоналу.
12. Збільшення кількості висококваліфікованих спеціалістів, а не вимагання коштів при зверненні за допомогою!
13. Нехай ваш персонал как младший так и 'доктора висшей квалификации' соблюдают сначала элементарную врачебную этику а не бездарность которая делает вид что лечит ЛЮДЕЙ. это для вас главный врач больницы следите за своими докторами.
14. Ввести електронну реєстрацію до лікаря
15. Мені все подобається.
16. Внимательность докторов