Результати опитування

Загальна кількість людей, які прийняли участь в опитуванні - 66.

Розподіл за статтю:

чоловіки - 16 (24.24%)
жінки - 50 (75.76%)

Розподіл за віком:

до 30 років - 26 (39.39%)
30-39 років - 22 (33.33%)
40-49 років - 8 (12.12%)
50-59 років - 1 (1.52%)
60 років і старші - 9 (13.64%)

За місцем проживання:

міські жителі - 60 (90.91%)
сільські жителі - 6 (9.09%)

За освітою:

вища - 48 (72.73%)
середня - 16 (24.24%)
початкова - 2 (3.03%)

1. Зверталoсь до медичного закладу упродовж останнього року: 56 осіб (84.85% від загального числа опитуваних)


2. Причини звернення до медичної установи:

загострення хронічного захворювання, виникнення нової хвороби - 37 (56.06%)
проходження профілактичного огляду (диспансеризація) - 10 (15.15%)
оформлення документів, отримання довідки - 9 (13.64%)
інше - 10 (15.15%)

3. Проходять медичні профілактичні огляди:

щорічно - 35 (53.03%)
раз у 2-4 роки - 19 (28.79%)
раз у 5-10 років - 0 (0%)
не проходять - 12 (18.18%)

4. Oбставини, що заважають відвідувати медичний заклад:

значні затрати часу - 33 (50%)
недоброзичливе ставлення медичних працівників - 28 (42.42%)
низька кваліфікація, відсутність медичних працівників - 20 (30.3%)
недостатнє забезпечення діагностичним обладнанням - 11 (16.67%)
висока платня за додаткові методи діагностики - 19 (28.79%)

5. Задоволення ставленням лікарів, середнього медичного персоналу та працівників реєстратури при відвідуванні медичного закладу:

задоволені - 17 (25.76%)
незадоволені - 21 (31.82%)
не визначились - 28 (42.42%)

6. Задоволення санітарно-гігієнічними умовами лікувального закладу (освітленням, опаленням, водопостачанням, санітарним станом приміщень):

задоволені - 32 (48.48%)
незадоволені - 17 (25.76%)
не визначились - 17 (25.76%)

7. Підтримують зміни (реформу), яка проходить в охороні здоров'я:

підтримують - 19 (28.79%)
не підтримують - 25 (37.88%)
не визначились - 22 (33.33%)

8. Проведення медичним персоналом роз'яснювальної роботи щодо правил перебування в медичному закладі, дотримання здорового способу життя:

проводилась - 15 (22.73%)
не проводилась - 48 (72.73%)
не можуть відповісти - 3 (4.54%)

9. Задоволення якістю наданої медичної допомоги:

задоволені - 17 (25.76%)
не задоволені - 29 (43.94%)
не можуть відповісти - 20 (30.3%)

10. Побажання пацієнтів щодо покращення надання медичної допомоги:

1. Більш доброзичливе ставлення до пацієнта на денному стаціонарі в поліклініці.
2. Хотілося б, щоб медичний персонал був більш "контактним", чіткіше пояснював причини та наслідки захворювання, особливості лікування.
3. Ставлення медичного персоналу до пацієнтів має бути кращим, людянішим, доброзичливішим, ніж є зараз.
4. Багато лікарІван вже давно на пенсії і в силу цього постійно скаржитися на втомленість (я про славнозвісного нашого псехіатра), роблять часті перерви на каву. Може їм вже час сидіти дома?
5. Более квалификационные сотрудники, а особенно доктора. Хотелось бы чтобы в регистратуре были более приветливые сотрудники, особенно к пожилым людям. Не могут нормально ответить на элементарные вопросы. Ответ у них один "узнавайте на этаже или в кабинете" куда пришли.
6. Наведіть порядок у робочому часі лікарів! Вони приходять невчасно, та покидають своє робоче місце, коли захочуть, не відробляючи своіх робочих годин.
7. Змінити ставлення мед.персонала до пацієнтів і постійно підвищувати кваліфікацію та саморозвиватися
8. МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ В ЛЮБОМ АСПЕКТЕ ДЛЯ ПЕНСИОНЕРОВ И МАЛОИМУЩИХ ДОЛЖНА БЫТЬ ПОЛНОСТЬЮ БЕСПЛАТНОЙ!
9. Я против медичних реформ що зарез вводятся в медицину
10. Если я вызываю доктора на дом в полуобморочном состоянии я хочу что бы он пришел, а не сказал по телефону, что нужно прийти на прием в поликлинику! В любом состоянии--- микроинсульт, темпиратура 39(сбил и приходи заражать всех остальных) либо с дрожащими ногами и руками, не важно, надо идти к ней и кланяться в ножки что б она осмотрела и вынесла вердикт, плюс выслушать комментарии по поводу вонючести порошка стирального или запаха от никотинозависмых
11. Ретельніший підбір персоналу, контроль кваліфікації персоналу.
12. Збільшення кількості висококваліфікованих спеціалістів, а не вимагання коштів при зверненні за допомогою!
13. Нехай ваш персонал как младший так и 'доктора висшей квалификации' соблюдают сначала элементарную врачебную этику а не бездарность которая делает вид что лечит ЛЮДЕЙ. это для вас главный врач больницы следите за своими докторами.
14. Ввести електронну реєстрацію до лікаря
15. Мені все подобається.
16. Внимательность докторов