Результати опитування

Загальна кількість людей, які прийняли участь в опитуванні - 75.

Розподіл за статтю:

чоловіки - 16 (21.33%)
жінки - 59 (78.67%)

Розподіл за віком:

до 30 років - 29 (38.67%)
30-39 років - 23 (30.67%)
40-49 років - 9 (12%)
50-59 років - 3 (4%)
60 років і старші - 11 (14.66%)

За місцем проживання:

міські жителі - 67 (89.33%)
сільські жителі - 8 (10.67%)

За освітою:

вища - 55 (73.33%)
середня - 17 (22.67%)
початкова - 3 (4%)

1. Зверталoсь до медичного закладу упродовж останнього року: 63 осіб (84% від загального числа опитуваних)


2. Причини звернення до медичної установи:

загострення хронічного захворювання, виникнення нової хвороби - 43 (57.33%)
проходження профілактичного огляду (диспансеризація) - 11 (14.67%)
оформлення документів, отримання довідки - 9 (12%)
інше - 12 (16%)

3. Проходять медичні профілактичні огляди:

щорічно - 38 (50.67%)
раз у 2-4 роки - 23 (30.67%)
раз у 5-10 років - 1 (1.33%)
не проходять - 13 (17.33%)

4. Oбставини, що заважають відвідувати медичний заклад:

значні затрати часу - 40 (53.33%)
недоброзичливе ставлення медичних працівників - 31 (41.33%)
низька кваліфікація, відсутність медичних працівників - 21 (28%)
недостатнє забезпечення діагностичним обладнанням - 14 (18.67%)
висока платня за додаткові методи діагностики - 21 (28%)

5. Задоволення ставленням лікарів, середнього медичного персоналу та працівників реєстратури при відвідуванні медичного закладу:

задоволені - 22 (29.33%)
незадоволені - 23 (30.67%)
не визначились - 30 (40%)

6. Задоволення санітарно-гігієнічними умовами лікувального закладу (освітленням, опаленням, водопостачанням, санітарним станом приміщень):

задоволені - 33 (44%)
незадоволені - 20 (26.67%)
не визначились - 22 (29.33%)

7. Підтримують зміни (реформу), яка проходить в охороні здоров'я:

підтримують - 21 (28%)
не підтримують - 28 (37.33%)
не визначились - 26 (34.67%)

8. Проведення медичним персоналом роз'яснювальної роботи щодо правил перебування в медичному закладі, дотримання здорового способу життя:

проводилась - 18 (24%)
не проводилась - 53 (70.67%)
не можуть відповісти - 4 (5.33%)

9. Задоволення якістю наданої медичної допомоги:

задоволені - 22 (29.33%)
не задоволені - 31 (41.33%)
не можуть відповісти - 22 (29.34%)

10. Побажання пацієнтів щодо покращення надання медичної допомоги:

1. Більш доброзичливе ставлення до пацієнта на денному стаціонарі в поліклініці.
2. Хотілося б, щоб медичний персонал був більш "контактним", чіткіше пояснював причини та наслідки захворювання, особливості лікування.
3. Ставлення медичного персоналу до пацієнтів має бути кращим, людянішим, доброзичливішим, ніж є зараз.
4. Багато лікарІван вже давно на пенсії і в силу цього постійно скаржитися на втомленість (я про славнозвісного нашого псехіатра), роблять часті перерви на каву. Може їм вже час сидіти дома?
5. Более квалификационные сотрудники, а особенно доктора. Хотелось бы чтобы в регистратуре были более приветливые сотрудники, особенно к пожилым людям. Не могут нормально ответить на элементарные вопросы. Ответ у них один "узнавайте на этаже или в кабинете" куда пришли.
6. Наведіть порядок у робочому часі лікарів! Вони приходять невчасно, та покидають своє робоче місце, коли захочуть, не відробляючи своіх робочих годин.
7. Змінити ставлення мед.персонала до пацієнтів і постійно підвищувати кваліфікацію та саморозвиватися
8. МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ В ЛЮБОМ АСПЕКТЕ ДЛЯ ПЕНСИОНЕРОВ И МАЛОИМУЩИХ ДОЛЖНА БЫТЬ ПОЛНОСТЬЮ БЕСПЛАТНОЙ!
9. Я против медичних реформ що зарез вводятся в медицину
10. Если я вызываю доктора на дом в полуобморочном состоянии я хочу что бы он пришел, а не сказал по телефону, что нужно прийти на прием в поликлинику! В любом состоянии--- микроинсульт, темпиратура 39(сбил и приходи заражать всех остальных) либо с дрожащими ногами и руками, не важно, надо идти к ней и кланяться в ножки что б она осмотрела и вынесла вердикт, плюс выслушать комментарии по поводу вонючести порошка стирального или запаха от никотинозависмых
11. Ретельніший підбір персоналу, контроль кваліфікації персоналу.
12. Збільшення кількості висококваліфікованих спеціалістів, а не вимагання коштів при зверненні за допомогою!
13. Нехай ваш персонал как младший так и 'доктора висшей квалификации' соблюдают сначала элементарную врачебную этику а не бездарность которая делает вид что лечит ЛЮДЕЙ. это для вас главный врач больницы следите за своими докторами.
14. Ввести електронну реєстрацію до лікаря
15. Мені все подобається.
16. Внимательность докторов
17. Людяності лікарям, і не відфутболювати хворих від кабінету до кабінету, усі знали на що йдуть, а не намагатись перекладати свою роботу на інших, в надії авось пронесе. Зараз простіше звернутися у приватну клініку, заплатив то до тебе хоч відносяться як до людини, а тут грошей хочуть усі а допомоги надати не можуть